Contact opnemen?

Wil je graag contact met ons opnemen om een plekje te reserveren? Bekijk hoe je ons kan bereiken.

Pazzanistraat 10
1014 DB, Amsterdam
Westerpark

Volg ons op Instagram:

Reserveren

Waarom Bar Coco?

Een heerlijk zonnig terras en de lekkerste Italiaanse broodjes en pizza's. Ontdek waarom jij langs zou moeten komen bij Bar Coco.

Het zonnigste terras van het westerpark

Wil jij genieten op het zonnigste terras van het Westerpark? Bij ons staat er de hele dag zon op het terras, met een goede variatie van zon en schaduwplekken.

De Lekkerste Italiaanse broodjes en pizza’s

Italiaanse broodjes en pizza’s zoals je ze nergens anders in het Westerpark kan krijgen. Onze broodjes en pizza’s worden met liefde en zorg bereid, en dat proef je.

Gastvrijheid

Oprechte gastvrijheid, dat is waar wij voor staan. Wij selecteren onze medewerkers zorgvuldig zodat jij altijd verzekerd bent van een gastvrije en fijne ervaring bij ons.

Makkelijk reserveren

Door onze reserveringsmodule kunt u gemakkelijk en snel een tafel reserveren.

Benieuwd wat andere klanten van ons vinden?

Wij verwelkomen dagelijks vele verschillende klanten en ontvangen iedereen met veel liefde en gastvrijheid. Benieuwd wat klanten van ons vinden? Lees hier verschillende recensies.

kes antoniesen ★★★★★ Fantastisch eten en een geweldige plek. Voor de hele familie!Leo Antoniesen ★★★★★ Zondag mijn verjaardag gevierd. Klein feestje op het terras. Heerlijk weer, vrolijke sfeer en heerlijke catering uit eigen keuken. Alles heel goed verzorgd en nooit een leeg glas. Fantastische bediening , was heel goed. Ik ga volgend jaar weer. LeoBobbie van Diem ★★★★★ Super pizza 🍕 gek gezellig!!iMatilde ★★★★☆ Zondag een superleuke b-day borrel gevierd op het terras. Goeie sfeer, prettige bediening, lekkere parasollen en smakelijke happen en sappen. Enig minpuntje is de toegankelijkheid van de wc als je slecht ter been bent, zoals ik.Rik Brusse ★★★★★ Verbazingwekkend goede pizza's! De foccacia ook top! Gewoon een lekker tentje met een goed terrasDo Overtoom ★★★★★ Gezellige pré-familieverjaardag van Leo gevierd. Top locatie en geweldig verzorgd!🤩Sunah Bolhuis ★★★★★ De ALLERlekkerste pizza van Amsterdam! Heerlijke dunne bodem, echt top!Mira Bezuijen ★★★★★ Heerlijke pizza's. Lekkere, dunne korst en bodem en smaakvol beleg. Ook de tiramisu en de voorgerechten waren heerlijk! Een aanrader om te gaan eten, vriendelijke en vlotte bediening ook, zeer relaxte tent om lekker te eten!Koen Vandyck ★★★★★ Heel lekkere pizza's en super vriendelijke, gastvrije bediening. Leuke plek.Ella Overkleeft ★★★★★ Mijn stamkroeg! Vanwege het fantastische terras met altijd zon. Een super gezellig team met goeie service. En de beste pizza’s gemaakt door een chef uit Napoli. De beste plek in WesterparkMaryam Farajli ★★★★★ The pizza and the bruschetta is amazing !!David Carrè ★★★★★ Really good food, and awesome service; Especially the 14 year old server that helped our table! Though so young in years already so advanced in great attitude, communication, even explaining ever In English so personally. We really are very impressed, what a lovely young man. And what a lovely place to give him his first real job experience! Highly recommend going here 😊👏Yan Willemsen ★★★★★ Hele fijne tent met attent personeel op een mooie locatie, en een fijn terras.Verhuur Het middelpunt ★★★★★ Gezellige plek midden in het Westerpark en heerlijk eten! Wij waren met een hele grote groep van 23 man. Van te voren duidelijke en makkelijke communicatie over de mogelijkheden. We zaten gezellig boven en kregen eerst vooraf allerlei gerechtjes op een plank en focacciabrood en vervolgens salade en 4 soorten pizza's die we van te voren gekozen hadden om met elkaar te delen. Iedereen vond het allemaal erg lekker en we hebben tot laat daar geborreld op het terras. Over de betaling werd ook helemaal niet moeilijk gedaan. Dat konden we nadat we de bon per mail kregen later overmaken. Hele relaxte eigenaren bij Coco in alles! Wij komen zeker nog eens terug!Annet Sabandar ★★★★★ Het was top! Het eten, de service, de sfeer en het weer. We hebben genoten! ❤️Ton Vos ★★★★☆ Prima gegeten op de bovenverdieping met groep van 8 (2 kids). Leuke vlotte bediening en speciale kinderpizza.Any ★★★★★ Restaurant bien placé (juste en face de la fabrique des lumières) avec une belle terrasse. Les plats que nous avons pris était DÉLICIEUX. C'était vraiment très bon et abordable.Maria Spadaro ★★★★★ De pizza’s zijn er echt geweldig…..met zo’n lekker glas wijn erbij terwijl de zon ondergaat en de schemer begint heerlijk, op het terras bij Bar Coco!Maupie Reinders ★★★★★ Fantastische plek ik kom hier heel graag de pizza tartufo is mijn favoriet je zit hier ook heerlijk op het terras!Pirlea Lucian ★★★★★ Best pizza I had in the Netherlands and I'm here since 4 yrs nowB Stork ★★★★★ Excellente service en heerlijke pizza’s !Sana Cisse ★★★★★ Gewoon mijn favo plekje.Dankjewel voor de fijne service Flynn.I’ll be back.Leila ★★★★★ Lovely spot for lunch/dinner! We ordered the margherita pizza and the focaccia with artichoke cream and olive oil. Both were sooo good. I’ll be back to try their sandwiches. Very friendly service. It gets quite busy inside as it’s not that big, but there’s also seating outside (with heaters). Would definitely recommend.David F ★★★★★ Cozy, flavorful, and a winter must-visit! The pizza crust is perfectly blistered — light, chewy, with just the right char — and the toppings taste genuinely fresh. Their tomato sauce strikes a bright, balanced note and the burrata pizza was silky and indulgent. What makes this place magical in winter is the glühwein: warm, spiced, and gently sweet, it pairs flawlessly with the savory pies and adds a festive glow to the room. Friendly staff, rustic atmosphere, and great value. Perfect for date nights or catching up with friends—highly recommend!Lip Stark ★★★★☆ This cozy spot delivers wonderfully quick service, making it an ideal place to unwind with a warm cup of glühwein as the inviting atmosphere, friendly staff, and comforting aromas create a relaxing break from the bustle outside.Marieke van Otterloo ★★★★★ Ontzettend gezellig, errug lekker, aanrader!Naomi Schumacher ★★★★★ Very good food and service was amazing:) and water was freeKilly #1452 ★★★★★ Top tent kom hier eten en drinken. Leuke mensen. 🫶🏽Stefanie Ensink ★★★★★ Heerlijk in de zon gezeten en de pizza’s en service waren top!Kamie Sullivan ★★★★☆ There wasn’t much on their menu aside from pizza, so go elsewhere if you’re looking for pasta or other kinds of food. But the pizza itself was decentsidharth singh ★★★★★ One of the best Italian places in the city. Amazing food and perfect hosts. I will come here again for sure. The people working here and kind and smiling.David ★★★★☆ Nice people working there. All the food we ordered was very tasty. The cocktail, in my opinion was just ok and overpriced. I’ll go back again for the food.Olga Dolzhenko ★★★★★ pizza was perfect as well as the atmospherejs_loader
Reserveer online

Zeker weten dat er een plekje voor je vrij is?

Reserveer gemakkelijk zelf online en verzeker jezelf van een plekje. Zo hoe je nooit te wachten tot er een plaatsje vrij is.